Írkálgatások

Klára55

Klára55

Kedves versek Karcsitól

2020. november 15. - Clara55

Csala Károly

Átváltozásaim 

Más vagyok én délelőtt, mint délután,

s nyár kedvence vagyok, kit tél utál.

Átváltozom én, bizisten, önkény nélkül.

Mint piros kikelet is ahogy őszbe kékül.

 

Mától 

Mától ősz van,

            akármit  mond a naptár.

Örülj, vagy siránkozz:

csak ennyit arattál.

Hangod koptatott húr,

nem harsogó fanfár.

Ölelő sugarat rád

immár sápadt nap tár.

Kedvem szakadtán

 

 – Az ember, ugye,

hogyha kedve nincsen,

jobb kedvért kilincsel.

 

– Mire valók a szobamélyi csöndek,

ha nem gondolkodol el sorsodon?

 

Egy óra bő idő,

ha nem tudsz tenni semmit,

alhatnál legalább,

hátha az valamit lendít

kedveden.

 

– Fejemet letészem párna hajlatára,

gondolok immáron főleg az alvásra,

valamint mellette sok másra.

 

Az alvás meg vagy sikerül,

 

vagy kikerül.

 

Rémüldöző 

Kimért rémület tölti testem poharát:

rövid az élet itala.

Nem az rémít, ami nincs, az „odaát”,

hanem ami itt nincs

elvégezve –

 

bár tudom, hogy ez hiba, na!

Kép: Eduard Zahariev rajza Csala Károlyról 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clara55.blog.hu/api/trackback/id/tr6316285734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása